Streetcom odpowiada za launch nowego wariantu FINUU

FINUU wprowadza na rynek nowy wariant miksu „bez laktozy”. Kampanie zaplanowała i realizuje agencja Streetcom.

Agencja zajęła się obsługą projektu od przygotowania strategii komunikacji, poprzez kreacje, zakup mediów, przygotowanie strony www, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z daily influencami oraz działania bezpośrednio wspierające sprzedaż. Grupę docelową FINUU bez laktozy stanowią mieszkanki miast powyżej 100 000 osób, interesujące się zdrowym odżywianiem, zdrowym trybem życia, ale także mające problemy z nietolerancjami i alergiami pokarmowymi, poszukujące, wysokiej jakości produktów. Komunikacja i przekazy kierowane do grupy docelowej są realizowane poprzez social media, rekomendacje i reklamy w digitalu. Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony FINUU Iwona Janaczek, junior brand manager. Klient został pozyskany w wyniku przetargu.