Kruszwica po raz kolejny wybiera Streetcom

Kruszwica S.A. rozszerzyła i przedłużyła umowa ze Streetcom na rok 2019. Agencja obsłuży projekty związane z marką Wawrzyniec i Finnu.

Streetcom zajmie się kompleksową obsługą marki Wawrzyniec w zakresie social mediów, a dla marki Finnu przygotowaniem contentu sponsoringowego do telewizji. Dla obu brandów Streetcom świadczy również usługi związane z kampaniami mediowymi w digitalu.

Ze strony Kruszwicy S.A. za projekt odpowiadają Barbara Mufin, senior brand manager, Katarzyna Koczyk, brand manager Wawrzyniec i Iwona Janeczek,
brand manager Finnu. Po stronie Streetcom zespół koordynuje Urszula Hołub, managing director.

Działania będą realizowane na podstawie przedłużonej umowy, jaką zawarto
w wyniku wygranego przez Streetcom przetargu. Obsługa dla marki Finnu została pozyskana w wyniku rekomendacji.