Designer Outlet Gdańsk powiększa ofertę lubianych przez klientów marek

Nowe powierzchnie w centrum Designer Outlet w Gdańsku zyskały sklepy Guess oraz Venezia. Amerykańska marka zajmuje teraz aż 369 m2, polska natomiast została relokowana na powierzchnię 140 m2.

Zmiany są odpowiedzią na ogromne zainteresowanie klientów outletową ofertą tych marek. Do tej pory sklep Guess zajmował 236 m2, zyskał więc ponad 100 m2 powierzchni z modą kobiecą, męską oraz dziecięcą. W centrum znajduje się także drugi lokal tej marki – Guess Accessories z butami, torebkami, portfelami i innymi akcesoriami. Venezia natomiast została przeniesiona z 85 m2 lokalu, zyskując 55 m2 powierzchni.

Marka Guess obecna jest w Designer Outlet Gdańsk od 2014 r. Salon Venezia z kolei istnieje w centrum aż od początku jego powstania. Oba sklepy cieszą się ogromnym powodzeniem wśród naszych klientów, dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i zaoferować znacznie większą powierzchnię zakupową, a co za tym oczywiście idzie jeszcze szerszy wybór asortymentu – mówi Katarzyna Czapran, Marketing Manager z Designer Outlet Gdańsk.

Designer Outlet Gdańsk nieustannie ulepsza swoją ofertę. W ubiegłym miesiącu centrum otworzyło pierwszy na Pomorzu outlet Tchibo, od całkiem niedawna zaprasza swoich klientów także np. do salonów Tommy Hilfiger, czy Apart.

Marka Guess rozpoczęła swoją działalność w 1981 r. Obecnie projektuje i sprzedaje pełną kolekcję ubrań, butów i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Od lat marka Guess jest autorem wyjątkowych kampanii reklamowych, które są jednym ze znaków rozpoznawczych marki, a produkty Guess są świetnie rozpoznawalne i sprzedawane na całym świecie.

Venezia od ponad 20 lat cieszy się uznaniem klientów i jest jedną z najbardziej znanych marek obuwniczych i akcesoriów skórzanych w Polsce. Pierwszy butik pod szyldem Venezia został otwarty w 1996 roku i od tego czasu nieprzerwanie rozwija sieć sprzedaży w całym kraju. Marka łączy wyrafinowaną elegancję z nowoczesnym, odważnym designem.

Designer Outlet Gdańsk to funkcjonujące od 2005 roku (od lipca 2017 pod obecną nazwą), jedyne na Pomorzu centrum typu Outlet oferujące ponad 100 marek, takich jak między innymi Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Pepe Jeans, Nike, czy Benetton, w cenach 30-70% niższych niż w regularnych centrach handlowych. Chętnie odwiedzane jest przez mieszkańców Pomorza nie tylko ze względu na codzienne przeceny. Przyjemność pobytu w centrum zapewniają również część restauracyjna, plac zabaw, bezpłatny parking na ponad 1000 aut i architektura stylizowana na tradycyjną skandynawską wioskę rybacką, z własną 24 metrową latarnią morską.

Spółką Zarządzającą Designer Outlet Gdańsk jest PEAKSIDE ROS Outlet Management, będący spółką joint venture PEAKSIDE CAPITAL i ROS Outlet Shopping. Pozostałe centra zarządzane przez PROM to Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków (w budowie). PEAKSIDE CAPITAL koncentruje się na nabywaniu nieruchomości, które oferują możliwości tworzenia wartości poprzez aktywne zarządzanie. Obecnie Peakside Capital zarządza inwestycjami w 8 krajach, o wartości aktywów brutto około 1,8 mld Euro.

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i podmiotami zależnymi w Rzymie i Paryżu, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi, specjalizując się w outletach designerskich i innowacyjnych koncepcjach outletowych w Europie Środkowej.