COSTA COFFEE podbija serca wrocławskich miłośników kawy

Costa Coffee ‒ sieć cenionych na całym świecie kawiarni – otworzyła we Wrocławiu swój jedenasty lokal. W zaledwie 3 miesiące od pojawienia się na wrocławskim rynku, marka może pochwalić się pozycją największej sieci kawiarni w tym mieście, która sukcesywnie podbija serca wrocławskich kawoszy. Piątkowemu otwarciu w Pasażu Grunwaldzkim towarzyszą specjalne atrakcje dla Klientów.

Wszystkie kawiarnie Costa Coffee we Wrocławiu znajdują się w najchętniej uczęszczanych przez mieszkańców lokalizacjach. Do dyspozycji wrocławian przeznaczone zostały kawiarnie w Pasażu Grunwaldzkim, C.H. Renoma, C.H. Arkady, C.H. Korona, Magnolia Park, Factory Outlet, Sky Tower oraz w Galerii Dominikańskiej. Kubek aromatycznej kawy towarzyszyć może również podróżnym – lokali tej znanej sieci nie mogło zabraknąć na wrocławskim lotnisku i Dworcu Głównym. Turystów tłumnie odwiedzających stolicę Dolnego Śląska na pewno skusi dwupiętrowa Costa Coffee położona tuż przy rynku, w klimatycznej odrestaurowanej kamienicy przy ul. Świdnickiej.

Na kawoszy, w każdym z jedenastu lokali, czeka szeroki wybór kaw parzonych na bazie klasycznej wyselekcjonowanej mieszanki Mocha Italia, opracowanej ponad 40 lat temu przez braci Sergio i  Bruno Costa. Wśród wielu propozycji znajdują się prawdziwe Legendy Smaku m.in. CHAI Caffè Latte, Corto czy Flat White, a  także takie Klasyki, jak  Cappuccino czy Caffè Latte. Wszystkie kawy bariści przygotowują nie tylko na bazie mleka tradycyjnego, ale także odtłuszczonego, sojowego czy bez laktozy, bez dodatkowej opłaty za zmianę.

Doskonałym uzupełnieniem bogatej oferty kaw jest rozbudowane menu ciepłe i zimne, m.in. naleśniki ze szpinakiem lub twarożkiem, wiele wariantów kanapek czy grillowanych tortilli. Wśród słodkich propozycji klienci znajdą m.in. podgrzewaną w piecu szarlotkę czy bezglutenowy torcik czekoladowy, a także lekkie nowości z wiosennej oferty jak sernik light z owocami oraz jogurt naturalny z owocowym puree i chrupiącym musli, przygotowywany na miejscu w kawiarni.

Z okazji piątkowego otwarcia wrocławskiej kawiarni w Pasażu Grunwaldzkim marka Costa Coffee przygotowała niespodzianki dla gości. W pierwszym tygodniu wszystkie kawy oferowane są z 30% zniżką. Później przez kolejny tydzień osoby odwiedzające centrum handlowe będą mogły spotkać chodzącego „Pana Kubka”. Vouchery od niego otrzymane upoważniają do zakupu średniej kawy Costa Coffee z 50% zniżką.

Z jedenastoma lokalami we Wrocławiu Costa Coffee jest największą siecią kawiarni w mieście. Marka z charakterystycznym biało-bordowym logo szturmem podbija również kolejne miasta, a jej właściciel – CHI Polska – jest liderem rynku kawiarnianego w Polsce, zarządzając siecią 108 kawiarni w całym kraju. Do końca 2015 r. w Polsce będzie aż 115 kawiarni Costa Coffee.

Dodatkowych informacji udziela:

Oliwia Dusińska, BrandLab Sp. z o.o.,

tel. 600 034 306,

e-mail: o.dusinska@brandlab.pl