Pozycjonowanie na międzynarodowym rynku

Agencja SEO & SEM G2 Media Group podpisała umowy partnerskie z kilkoma Agencjami Marketingowymi w Europie Wschodniej (Ukraina, Rumunia, Czechy i Słowacja) oraz w Europie Zachodniej (Wielka Brytania, Norwegia, Niemcy, Francja i Hiszpania). Tym samym oferuje swoje usługi marketingowe w całej Europie.

„Polskie Agencje nie mają dużego doświadczenia w pozycjonowaniu na rynku międzynarodowym, co oczywiście niektórym nie przeszkadza oferować takie usługi. Efektem nieznajomości zasad SEO w innych krajach jest często zaspamowanie domeny klienta lub brak efektów” – mówi CEO firmy G2 Media Group – Katarzyna Gibek.

„Aby móc oferować usługi na rynkach zagranicznych trzeba oprócz wiedzy, posiadać bazę, copywriterów, techniczne zaplecze. Nie znam firmy / osoby w Polsce, która wie / posiada te wszystkie elementy w odniesieniu do wszystkich krajów Europy. Pomimo mojego siedmioletniego doświadczenia w pozycjonowaniu zdobytego w Anglii, nie mogę powiedzieć na 100%, że znam dokładnie zawiłości SEO na każdym rynku w określonym kraju, że znam każdą branżę i wiem jak zrobić dla niej marketing. Dlatego też, zamiast chwalić się i reklamować jako firma wszystko wiedząca i oferować międzynarodowe usługi, których nie będziemy mogli profesjonalnie wykonać dla naszych Klientów , zdecydowaliśmy się na podpisanie umów partnerskich z firmami z Europy” – dodaje Pani Katarzyna.

Wydaje się, że jedynie takie rozwiązania mogą zagwarantować Klientom profesjonalne i uczciwe podejście do pozycjonowania, które niestety ma złą sławę w Polsce. Oczywiście usługi SEO, zwłaszcza na rynku międzynarodowym nie są tanie, ale jeśli sklep, firma, organizacja chce się rozwijać, to czasem są niezbędne.

red. Monika Gwarek