Heineken odświeża wygląd puszki

Heineken poraz kolejny wprowadza nowe trendy, nowy wygląd akcentuje tradycje oraz jakość marki.
Podczas projektowania nowej puszki postawiono na nowoczesny design łącząc go z ikonicznymi symbolami marki. Odeszli od utartego schematu gdzie wygląd etykiety na puszcze jest taki sam jak na butelce. Projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić się na sklepowej półce. Intensywny zielony kolor zestawiona z matową powierzchnią opakowania sprawiają, że puszka idealnie wpisuje się w standard produktu premium.

Design opakowań od lat jest elementem wyróżniającym Heinekena na tle konkurencji. Naszymi działaniami wyznaczamy trendy, oczywiście nie tylko w sferze opakowań, ale także wszystkich działań kierowanych do naszych konsumentów – mówi Marcin Drożyński, Kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec. ­– Dzięki temu Heineken jest rozpoznawalny na całym świecie, a konsumenci sięgający po nasze piwo mają zawsze gwarancje najwyższej jakości – dodaje.

Puszki z nowym odświeżonym wyglądem znajdziecie już w sklepach